Thursday, 9 May 2013

POTONGKAN KUKU SUAMIMU

Assalamualaikum..

lame sgt blog ni menyepi kan....

terasa plak jemari ingin menari diatas papan kekunci ini... wah ayat  klasik gituh....

Tahukah anda???

terdapat rahsia di sebalik perlakuan "memotong kuku suami"

ia agak kedengaran seperti "mengade sgt" kan...

Ye la... dh tue2 still nak suruh org potongkan kuku....

haaa... mungkin ramai yang memandang enteng dgn perkaa kecil seumpama ini...

u know x yg sepanjang perkahwinan saye dgn my husband, x pernah skali pun saye biarkan my husband potong kuku sendiri...

sebab ape?????

Lelaki adalah seorang insan yang slalunya akan pendamkan luahan rase isi hati mereka.. dan ketahuilah bawasanya sbnarnye sang Suami ni mmg suka isterinye melayan mereka seperti baby.... manjeww la kunun... sb tu perasan x if depa ni demam (sikit jew panasnye) mule la muke selepettt je konun2 sakit sgt...kan..kan..kan....hihi

both are my baby <3


salah satu cara untuk kite pamerkan yang mereka tu antara org termanjeww didunie adalah dengan

"POTONGKAN KUKU MEREKA"

dulu aida pernah bgtau tips ini kpd sahabat saye tp katanye " uihhhhhh... byk la lemak suami....kite bukan kuli suami..x kan la kuku pun nak suruh isteri potongkan??!!!"

terkedu saye dgn jawapan itu... salahkah kite potongkan... kejarlah pahala kerana bukan untuk siapa2..untuk kebahgiaan kite jugak......

so pas ni wahai isteri2 semue,

silalah potongkan kuku suami2 anda ya... <3

10 comments:

  1. ye ke ? baru tahu pasal nie.
    Tapi minggu nie saya potong kuku kaki suami saya sebab dia tak boleh bongkok coz of musle cramp.
    Actually tak rasa pun suami ngada ke ape tapi tetiba rasa macam bangga tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. haaiii.. FOLLOWER NO.1279

    done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah zaza memang potongkan kuku smpi la skrg :)
    memang suami nampak manja time tu hihihi

    ReplyDelete
  4. wah.. tapi, saya pulak takut untuk dipotongkan kuku.. trauma. dulu pernah berdarah. memang takkan benarkan bakal isteri saya potongkan kuku saya..hehehe

    ReplyDelete
  5. So far tak pernah tinggal lagi la kewajipan tu :)

    ReplyDelete
  6. nak cubalah....inshaALLAH dengan izinNYA....

    ReplyDelete
  7. Assalam..AIDA..salam ukhwah..sudi2la singgah blog picisan kite....http://pieh-sigadisbiru.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. sy lagi cabutkan bulu ketiak..cabut uban..potong kuku

    ReplyDelete
  9. sy lagi cabutkan bulu ketiak..cabut uban..potong kuku

    ReplyDelete